donderdag 20 augustus 2009

De twaalf uren van de Nacht

Enige tijde geleden was ik begonnen met het vertalen van de Amduat in het Nederlands. daarvoor moest ik eerst afbeeldingen maken in een redelijk groot formaat, omdat er nogal al wat tekst in moet komen en zodat ze mooi op A3 formaat uitgeprint kunnen worden. Een heel werkje. Het werkje ligt nu weer even stil. Ik heb alvast nu wel de afbeeldingen af en deze plaats ik vast op deze blog. Alleen het eerste uur begint al een beetje vorm te krijgen. Maar ik mis nog wat informatiebronnen, welke ik moet raadplegen, om zeker te weten dat het allemaal klopt.

Zodra ik deze heb wordt dit project verder opgepakt. Tevens worden deze 12 uren van de Amduat omgezet in een mysterie spel, daarover later ook meer.


Dubbel klik op de afbeeldingen om deze in groot formaat te zien.

De Blanco sjablonen van de 12 uren heb nu zo goed als af en moeten verder ingevuld en vertaald worden. Vandaag krijg ik hopelijk de spullen binnen, zodat ik hier mee verder kan. Ik was al met de het eerste uur begonnen, maar ik had te weinig bronmateriaal, waardoor er een risico zou ontstaan dat achteraf sommige dingen mogelijk niet zouden kloppen en ik weer over zou kunnen beginnen en dat heb ik natuurlijk liever niet, want het vertalen Amduat is een hell of a job ;-)

Het Tweede Uur.

Het Derde Uur.

Het Vierde Uur.

Het Vijfde Uur.

Het Zesde Uur.

Het Zevende Uur.

Het Achtste Uur.

Het Negende Uur.

Het Tiende Uur.

Het Elfde Uur.

Het Twaalfde Uur.

.:._______________________________________________________.:.
Laat uw reactie, vraag of opmerking achter, door dubbel te klikken op het woord reacties in onderstaande zin:

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Vergelijkbare Blogs

Related Posts with Thumbnails